Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Драг дей 2011 - анкета
Collapse
X
-
Страхотен драг дей се получи. Благодаря на всички, които помагаха в организацията и провеждането, и особено на Фиоре, който изнесе основната тежест от работата.
Само да допълня и още едно време - Спайдера постигна 19,69 сек при пълно щадене на мотора и превключване на максимум 4000 об./мин. Все пак двигателя е на само 500 километра и още се разработва.
Comment
-
Днеска ще има ли нещо на лафче?Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
BMW F13 M6
BMW X6 3.5d
Mini cooper r56 lci
Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm
SPRINTAUTO Service
Comment
-
Първоначално публикувано от murdera Покажи съобщениеA как ви се струват времената?Някои коли дадоха ужасно високи времена,които ми се струват нереални(поне на мен). Особено впечатление ми направи разликата във времената м/у Вектрата Лет и пунтото на Орлин...доста стартове сме гледали м/у тях и определено разликата им не е 1сек.....
Comment
-
Някой ми спомена за гонка между кола и самолет. Не видях такова нещо по снимките. Та състояла ли се е подобна гонка?Range Rover Vogue 4.4
Rexton 270 cdi
Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Comment
-
Първоначално публикувано от tanatosНякой ми спомена за гонка между кола и самолет. Не видях такова нещо по снимките. Та състояла ли се е подобна гонка?
Тоя същия вятър, дето провали и феста около Разлог, ни провали и гонката със самолет.
Comment
-
Така и предположих, шибаният вятър скапа много неща. А с кой автомобил щеше да се състезава самолета?Range Rover Vogue 4.4
Rexton 270 cdi
Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Comment
-
Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщениеКофти там е наклона,който почти до финала беше изкачване, отделно и вятъра беше доста силен и това изигра важна роля във времената.Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщениеКофти там е наклона,който почти до финала беше изкачване, отделно и вятъра беше доста силен и това изигра важна роля във времената.
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePowerс уното на Жоркооще повече, че според предварителни груби замервания бихме били много близки като времена... Все пак самолета не е кола и от "гаража" му до Сапарева баня си има много повече фактори за придвижването му, отколкото при колите и въпреки че и пилота и аз обменяхме информация на всеки час, все пак времето не позволи своевременното му и безопасно придвижване до там ...
Comment
-
Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщениеТи мани куките.... той Бобо щеше да помете измервателната техникаЗа щастие жертва стана само един конус на финала
---------- Post added at 18:13 ---------- Previous post was at 18:11 ----------
Първоначално публикувано от jorko Покажи съобщениеАко се оправдаваш с наклона, значи много други неща не са в час ... а и вятъра беше според мен от северозапад, макар и променлив0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Направена е една корекция по таблиците с времената.
Времето на номер 15 - Мирослав Минев - 15,021 (клас C, гонката с Орлин) е отчетено погрешно, правилното е 15,821.
Поправено е в таблицата Клас С, както и в генералното подреждане на всички времена на пистата.Alfa Romeo 155 1.8TS '93
Alfa Romeo 146 1.9JTD '99
Comment
Comment